Köszöntelek a Take me to Neverland című blogomon! Jó szórakozást! Janka xx

2014. május 24., szombat

Prológus

Abbey Jensen vagyok, egy átlagos 16 éves lány. Egy farmon élek, Dél-Amerikában, amit apa csak úgy hív, hogy 'Neverland'.
Amióta csak tudom az eszem, ezen a farmon élek, és dolgozok.
Több barátom van, legtöbbjük fiú, de a legjobb haverom mégis csak Matthew Brendly. 5 évesen találkoztam vele először... azt hiszem egy városi ünnepségen. Hmm... emlékszem, hogy véletlen nekem jött, én meg a fűbe huppantam. Ő felkiáltott, és felsegített.
Mivel nem vagyunk egy idősek, így nem egy osztályba járunk, mert ő 18 éves, de mindig haza kísér, miközben nevetünk az aznap történteken.
Egy óriási álmom van, Piggy-vel megnyerni egy versenyt. Piggy a lovam, egy gyönyörű mén ló, Spanyol-tisztavérű. 10 éves voltam, amikor megszületett, az én édesanyám kancájának a csikója.
Imádok lovagolni vele, hiszen az élmény örökre megmarad lelkemben.
Hogy milyen vagyok én? Azt majd meglátjátok a törtémet folyamán.





Abbey 
Matthew 






Abbey és Matthew 


http://www.yourhorse.co.uk/upload/21565/images/galloping-horse.jpg
Piggy 








Kelt: 2014. 05. 24. 12:30, Neverland

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése